THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, April 20, 2009

kursus fertigasi tanam cili padi
Hari jumaat yang lalu, mama balik tangkak bersama kak yun. kita orang bertolak pukul 1o.oo pagi. mama singgah sekejap di kl rumah mak mertua di gombak, tanya khabar. emak dan bapak mertua sihat walafiat. pukul 4.15 bertolak balik ke tangkak. mama sampai di tangkak pukul 6.30 petang. sampai di tangkak, faqihah ada kat umah. best giler dapat main dengan dia. hilang penat mama...
keesokan harinye..mama dan kakyong pergi ke pagoh jam 7.45 pagi. sampai sana pukul 8.00 pagi..singgah sekejap kat kedai makan di bangunan pekembar. mama makan mi hun dgn karipap kak yong pulak makan nasi nasi goreng dgn mi hun. dan jadi kan cite tempat yang mama nak pergi tu bukan kat situ. tempat lain pulak dah, so mama pergi depan sikit..di dewan seberguna.
kursus start jam 10.00 pagi. yang menghadiri kursus hanya 7 orang saja termasuk kakyong. 2 kali makan. lauk yang dihidangkan sememangnye sedap.
sebelah petangnye pulak, mama pergi ke kebun untuk melihat sendiri keadaan sebenar kebun cili kampung. seronok tapi panas terik teramat sangat. kursus abis jam 3.30 petang. habis cepat. kalau diikutkan kursus habis pukul 5.00 petang. lega rasa.

ada lagi cite ni belum abis nanti kita sambung ok...


1 comments:

momentdelavie said...

cepatla sambung...:)